No video :(

КОМЕНТАРІ

  1. Sadaf Mughal

    Sadaf Mughal3 години тому

    THANK YOU NEXT

  2. Reinforce Insane

    Reinforce Insane5 годин тому

    1:19 and 1:26 thank goodness that wasn't Coachella oof

  3. ぷんぷん유키

    ぷんぷん유키5 годин тому

    かわいい❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

  4. Livocad- oh

    Livocad- oh7 годин тому

    Nothing wrong with some laughter. I feel like it actually made the performance better. She seemed like she needed a laugh.

  5. Luriana Zamora cruz

    Luriana Zamora cruz7 годин тому

    jsjsjsj payasa la tuya canta orrible thank you la musica mas orrible de todo el mundo....😅😅😅😅

  6. meganium

    meganium7 годин тому

    i love hows shes so real, even live, and doesnt try to hide her human-ness

  7. Lover56 Vallain

    Lover56 Vallain9 годин тому

    1:20 she fell and said “ oh my god “ and started laughing at 2:30 cuz she forgot the what the words were so she mudder

  8. Fatima Mukri

    Fatima Mukri10 годин тому

    Half of these views are mine..😍😍

  9. Noorr Luaya

    Noorr Luaya10 годин тому

    I just realised that the right one Victoria Monet is lol

  10. Gleici Oliv

    Gleici Oliv11 годин тому

    Ariane grande 🌏

  11. Netto Defy

    Netto Defy11 годин тому

    Quem tá vendo a +Blogueirinha de backing vocal em 2019 dá uma curtida!

  12. Game and Music

    Game and Music12 годин тому

    OMG for real

  13. zoomzoomgt

    zoomzoomgt14 годин тому

    well at least we know she can sing! and it shows after the mishap. she's so adorbs

  14. Elizabeth Starr

    Elizabeth Starr15 годин тому

    Shes funny

  15. Emilia Piscador

    Emilia Piscador17 годин тому

    😍🥰😘😏🤩😀

  16. Nicolás Rossi

    Nicolás Rossi17 годин тому

    jajajajajajajajaajajajaajajajajaja

  17. Alissa Ong

    Alissa OngДень тому

    I love your songs I wish I was like u love u ari

  18. lil Anime

    lil AnimeДень тому

    I kinda feel bad for ari falling on her heel from the chair because I always think that heels are painful.

  19. Trần Hạnh

    Trần HạnhДень тому

    Cute😍

  20. Tata oficial

    Tata oficialДень тому

    *"OMG"*

  21. salwa haidar

    salwa haidarДень тому

    I love you ariana

  22. Estefany Arcos

    Estefany ArcosДень тому

    casi se cae pero es cosa que a todos nos pasa

  23. Paul John Abuyog

    Paul John AbuyogДень тому

    Thought I'd end up with Sean But he wasn't a match Wrote some songs about Ricky Now I listen and laugh Even almost got married And for Pete, I'm so thankful Wish I could say, "Thank you" to Malcolm 'Cause he was an angel One taught me love One taught me patience And one taught me pain Now, I'm so amazing I've loved and I've lost But that's not what I see So, look what I got Look what you taught me And for that, I say Thank you, next (next) Thank you, next (next) Thank you, next I'm so fuckin' grateful for my ex Thank you, next (next) Thank you, next (next) Thank you, next (next) I'm so fuckin' Spend more time with my friends I ain't worried 'bout nothin' Plus, I met someone else We havin' better discussions I know they say I move on too fast But this one gon' last 'Cause her name is Ari And I'm so good with that (so good with that) She taught me love (love) She taught me patience (patience) How she handles pain (pain) That shit's amazing (yeah, she's amazing) I've loved and I've lost (yeah, yeah) But that's not what I see (yeah, yeah) 'Cause look what I've found (yeah, yeah) Ain't no need for searching, and for that, I say Thank you, next (thank you, next) Thank you, next (thank you, next) Thank you, next (thank you) I'm so fuckin' grateful for my ex Thank you, next (thank you, next) Thank you, next (said thank you, next) Thank you, next (next) I'm so fuckin' grateful for my ex Thank you, next Thank you, next Thank you, next I'm so fucking One day I'll walk down the aisle Holding hands with my mama I'll be thanking my dad 'Cause she grew from the drama Only wanna do it once, real bad Gon' make that shit last God forbid something happens Least this song is a smash (song is a smash) I've got so much love (love) Got so much patience (patience) I've learned from the pain (pain) I turned out amazing (turned out amazing) I've loved and I've lost (yeah, yeah) But that's not what I see (yeah, yeah) 'Cause look what I've found (yeah, yeah) Ain't no need for searching And for that, I'll say Thank you, next (thank you, next) Thank you, next (thank you, next) Thank you, next I'm so fuckin' grateful for my ex Thank you, next (thank you, next) Thank you, next (said thank you, next) Thank you, next (next) I'm so fuckin' grateful for my ex Thank you, next Thank you, next Thank you, next Yeah, yee Thank you, next Thank you, next Thank you, next Yeah, yee

  24. Sunny side Up

    Sunny side UpДень тому

    Who else wishes to meet Ariana someday?

  25. Queen of cats 109

    Queen of cats 109День тому

    They missed out on “yeh yee!”

  26. Coco yang_muyu

    Coco yang_muyuДень тому

    Oh my god😂

  27. los tres fanaticos

    los tres fanaticos2 дні тому

    I LOVE YOU ARIANA GRANDE

  28. Michl S.

    Michl S.2 дні тому

    1:09 i like it how she moves her hands at „next“ 😂 Great performance 👍

  29. Emiliano Lopez

    Emiliano Lopez2 дні тому

    2:18

  30. Francisco Geronimo Castillo

    Francisco Geronimo Castillo2 дні тому

    En el minuto 1:19 casi se cae ariana con los tacos jaja🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  31. Howard Hunter

    Howard Hunter2 дні тому

    I love you Ariana Grande you sound like my sister and I love your music ❤❤❤❤❤❤❤

  32. Natan Cereijido

    Natan Cereijido2 дні тому

    Omg she is so cute! Love her voice

  33. Raja Productions YT

    Raja Productions YT2 дні тому

    1:32

  34. Judith2009 Mamasicle

    Judith2009 Mamasicle2 дні тому

    Yes you are so amazing

  35. loggymarieturtle _

    loggymarieturtle _2 дні тому

    The girl on the right with the yellow hair is the co writer to this album and Panic!'s High Hopes. Her name is Tayla Parx. She's amazing.

  36. kate A

    kate A2 дні тому

    I LOVE YOUR HAIR ARIANA

  37. Reggie Gunzz

    Reggie Gunzz3 дні тому

    Is one of the back up dancers Victoria Monet

  38. Joy Adolfo-Dsouza

    Joy Adolfo-Dsouza3 дні тому

    EFFORTLESS!!! She’s just WOW!!!!! I so love her!!! ❤️❤️❤️

  39. LeahAmor

    LeahAmor3 дні тому

    I LOVE YOU ARIANA GRANDE!!!!!!!! YOU HAVE SUCH A GREAT SPIRIT!!!

  40. you are loved

    you are loved3 дні тому

    she's so beautiful

  41. Enfermagem TEC

    Enfermagem TEC3 дні тому

    Eu amo a ariana meu sonho e conhecer ela

  42. ᴊɪᴇᴜɴ

    ᴊɪᴇᴜɴ3 дні тому

    What happened to Ariana's voice?

  43. Ayesha Rahman

    Ayesha Rahman3 дні тому

    Ariana looks adorable❤❤

  44. Gacha_ Logic

    Gacha_ Logic3 дні тому

    Even when she laugh her voice still beautiful as always😍

  45. AZIZ THE GLITCHER

    AZIZ THE GLITCHER3 дні тому

    You know Dancing and Singing in the same time , It’s hard !!!! Woowwww Ariana Grande ❤️❤️❤️💕💕💕💕💕💕🥰🥰🥰

  46. Cirrea Garcia

    Cirrea Garcia4 дні тому

    Me singing and performing when I’m sick 0:29

  47. Rim Bettioui

    Rim Bettioui4 дні тому

    Omg there Victoria the girl who sing with her MONOPOLY

  48. Tat Hubbard

    Tat Hubbard4 дні тому

    😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😮😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲 (spot the difference)

  49. unicorn

    unicorn4 дні тому

    i just saw it VICTORA MONET I THNK THATS HOW U SPELL HER NAME BUT ITS ARIANAS BFF

  50. Girl 123

    Girl 1234 дні тому

    1:19

  51. Ryuji Omote

    Ryuji Omote4 дні тому

    Ariana Grande - thank u, next (Live on Ellen / 2018) uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-tX_vx_s6Gr0.html

  52. Aline Martínez

    Aline Martínez4 дні тому

    I love you Ariana I would like too meet you

  53. Adrianna McVay

    Adrianna McVay4 дні тому

    that must be embarrassing to trip.

  54. mahogany kennedy

    mahogany kennedy4 дні тому

    Sorry ari i have to.... Ari:*makes this songs*. Walmart/target/ect:👀

  55. Antony Tpz

    Antony Tpz4 дні тому

    That's Victoria Monet next to her... bf goals!!!

  56. Gloria Gomez

    Gloria Gomez4 дні тому

    Ariana aré You ok you almost full And are you young or not

  57. _Julia Sari xox

    _Julia Sari xox4 дні тому

    Lmaooo

  58. itspriscilla omg

    itspriscilla omg4 дні тому

    ariana was about to fall i was worried😱😱😱😱😨😨 anyways I love her songs ♥♥♥❤❤❤❤❤✌✌✌👋👋😸😸😸

  59. Angelina Halo

    Angelina Halo4 дні тому

    1:18 oh meh gawd

  60. Arthur Costa

    Arthur Costa4 дні тому

    u r wonderful ari

  61. Amy Murphy

    Amy Murphy4 дні тому

    I love her!

  62. Amy Murphy

    Amy Murphy4 дні тому

    When she cried I felt a bit bad

  63. Cat Girl26

    Cat Girl264 дні тому

    Well... It wasn't lip-synced.

  64. Isabell_omg345 gamer

    Isabell_omg345 gamer4 дні тому

    Ari's voice is sooo beautiful even without that myce thingie (sorry for the spelling :P)

  65. Taylor Wonderstruck

    Taylor Wonderstruck4 дні тому

    Ariana is so cute and beautiful🖤

  66. Tentang Korea

    Tentang Korea5 днів тому

    2.17 😭😭😭

  67. Jien Lung

    Jien Lung5 днів тому

    Actually Ari give us extra performance at 1:19 by saying " oh my god "

  68. kim Edwards

    kim Edwards5 днів тому

    OMG are you OK that must be an Barrison

  69. Ray Slater

    Ray Slater5 днів тому

    Sweet

  70. Amaya Thaxton

    Amaya Thaxton5 днів тому

    I love you ari

  71. Judith2009 Mamasicle

    Judith2009 Mamasicle5 днів тому

    1:20 omg 😂

  72. Grimity

    Grimity5 днів тому

    It sounds like I’m so thankful for my ass

  73. Mira -chan

    Mira -chan5 днів тому

    Eyyy

  74. Promise me Park jimin

    Promise me Park jimin5 днів тому

    Waite how does the backup dancers know she’s was about to cry don’t they also have an earpiece too?

  75. Kristina Li Pink

    Kristina Li Pink5 днів тому

    1:19 she messes up sad

  76. Alana Cox

    Alana Cox5 днів тому

    Malcom is my grandads name

  77. Francisco Soriano

    Francisco Soriano5 днів тому

    Ari en Mexicali te amamos queremos un concierto en Mexicali por favor

  78. leonora Barudzija

    leonora Barudzija5 днів тому

    Ariana i love you

  79. Leilana Leblanc

    Leilana Leblanc5 днів тому

    She's a good singer love you Ariana! ❤ #thankunext

  80. Jvmp tudo

    Jvmp tudo5 днів тому

    O my Gog kk brinksi love you ari

  81. Thangella Shreya

    Thangella Shreya5 днів тому

    Ariana losing her balance is a clear indication that she doesn't lip sync.. Which is one of the reasons why I love her and respect her so much.... Love you Ariana💙💙

  82. Angel Gibran Almanza Hernandez

    Angel Gibran Almanza Hernandez5 днів тому

    Me dijeron que en sus en vivo de ariana pasaba algo inesperado y me doy cuenta que si, pero es adorable

  83. Sydney Rapley

    Sydney Rapley5 днів тому

    what did the girls next to her do lol? why did they need mics?

  84. Людмила Кузьмина

    Людмила Кузьмина5 днів тому

    Ari the best 💕

  85. Ажар Аскарбекова

    Ажар Аскарбекова5 днів тому

    1:19 зато не фонограмма😂😂😂

  86. Viking's Hell

    Viking's Hell5 днів тому

    ARI had literally fallen of the chair 😅😅😅😅 But her OH MY GOD was so cute😍😍😍😍

  87. dragana urosevic

    dragana urosevic5 днів тому

    I ADORE YOU

  88. dragana urosevic

    dragana urosevic5 днів тому

    How cute

  89. teah brumant

    teah brumant6 днів тому

    😍😍

  90. Blaster_Bater

    Blaster_Bater6 днів тому

    I actually had a thank you next ad before it

  91. Enr Iba

    Enr Iba6 днів тому

    I love Ariana, BUT, she never loved, she is a huge attention lover never gets enough!, everything has to be about her or nothing. Therefore, in reality she never loved her bf's it is only fantasy, rather the attention she was given. Yeah!!call me what you want, its so obvious you can't see her personality and distinguish fake to being real.

  92. chubby bam

    chubby bam6 днів тому

    Omg 😹

  93. nicollecorea12

    nicollecorea126 днів тому

    i like your hair like that

  94. Crazy Cat

    Crazy Cat6 днів тому

    1:19 OHMYGOD

  95. Evelyn Raquel Tutzin Moreno

    Evelyn Raquel Tutzin Moreno6 днів тому

    Jajaja jajaja morí en la parte que se pasa a caer

  96. Katie Rodriguez

    Katie Rodriguez6 днів тому

    It was so funny when you tripped not to be rude

  97. Unicorn Fun

    Unicorn Fun6 днів тому

    She almost fallen

  98. Doris Ch

    Doris Ch6 днів тому

    Bacon eggs Bacon eggs

  99. Lesy Edwall

    Lesy Edwall6 днів тому

    1:19 idk why but I find this so cute😂♥️

  100. Dilovan Destan

    Dilovan Destan5 днів тому

    I FIND es so cute 😂

  101. 3d Logan D.

    3d Logan D.6 днів тому

    I can’t get over her. Someone please help me❤️❤️❤️