КОМЕНТАРІ

  1. Piñk Guyy

    Piñk Guyy4 години тому

    Anime

  2. Guresha Mayor

    Guresha Mayor4 години тому

    Está canción me pone muy feliz al igual que Say so :)

  3. Timi

    Timi4 години тому

    THAT SPLIT AT THE END Y'ALL

  4. kadin PS3D

    kadin PS3D4 години тому

    Good job one the song very nice! 👍🏻

  5. Nick Anderson

    Nick Anderson4 години тому

    So we all gonna pretend how they tried to cancel doja for saying the n word when she's half black and flirting with white guys? Yeah she's still the shit.

  6. AK Games 238

    AK Games 2384 години тому

    Wow...Greeeeeat song!

  7. Landon Tra

    Landon Tra5 годин тому

    MY EYES ITS 2 AM AHHHHHHHHHH🧨🚨🔪

  8. Mobey Us Trip

    Mobey Us Trip5 годин тому

    I'm here from Luna's Korean cover of Say So

  9. M. G.

    M. G.5 годин тому

    The was first song I ever heard from her that immediately got my attention. Everything else followed. Glad she released this as a single. She’s multi talented- just DOPE!

  10. amloko o

    amloko o5 годин тому

    So vapourwave

  11. OmgitsaRat

    OmgitsaRat5 годин тому

    What James Charles thought he look like

  12. Анастасия Беник

    Анастасия Беник5 годин тому

    Cállate, Mike Crook (ooh) Burr, burr Gucci (don't stop), Doja, got away (no) Yeah (don't stop) That's my shit, that's my wave Do it like that and I'll repay it Don't be scared, I ain't afraid Just like that, come my way That's my shit, that's my wave Do it like that and I'll repay it Don't be scared, I ain't afraid Just like that, come my way Yeah I said, "Do that, do that, baby, all night long" And I'ma turn off all my phones You know I hate it when I'm left on read But he make it all up in the bed And he take me out, dinin' on nothin' but the best He got Off-White on right, damn, he can dress Makin' plans from the East, makin' bands in the West Rock star, Black Beatle type, bands on his bread And baby, I want it, and I just be honest 'Cause I just can't front when I look at you Just keep it one hunnid when I throw these hunnids I hope that your ass gon' know what to do That's my shit, that's my wave Do it like that and I'll repay it Don't be scared, I ain't afraid Just like that, come my way That's my shit, that's my wave Do it like that and I'll repay it (huh?) Don't be scared, I ain't afraid (Wop) Just like that, come my way Gucci El Dorado, we in Rome, I'm a model (Rome) Gucci Mane and Doja Cat, call me El Gato (Gato) I'm the big boss and I got big bread (yeah) I'm gettin' big-headed and I like good head (shh) I'm not cheap, baby, and I'm sure not selfish (no) Shakin' like Elvis, damn near broke my pelvis (sheesh) Jumpin' off the top rope, got 'em tag teamin' (tag) Putting' on a show, I got the whole crowd screamin' Bougie with the bread, I'll knock a top-notch freak (freak) Act like I'm a treat when a dog see me Like a thief in the night, just like she stole my green Got me walkin' off the scene like a whole in my jeans (damn, Gucci) That's my shit, that's my wave (yeah) Do it like that and I'll repay it (huh?) Don't be scared, I ain't afraid (huh?) Just like that, come my way That's my shit, that's my wave Do it like that and I'll repay it Don't be scared, I ain't afraid Just like that, come my way Said I like it, I like it I like it, I like it like that Said I like it, I like it (ooh) I like it, I like it like that That's my shit

  13. Namjesus

    Namjesus5 годин тому

    I've been a hardcore fan since 2017 and I'm so happy that my baby's finally getting the recognition she deserves

  14. lore xd

    lore xd5 годин тому

    🤔🤔

  15. Redhot Scorcher

    Redhot Scorcher5 годин тому

    Elvis Presley is alive and well. I found him working the night shift as a Cleaner in Walmart Tupelo Mississippi. He told me not to tell anyone or he would crap on my front porch. I guess in the morning I'm gonna find this big steaming doodoo on my Welcome Mat.

  16. Rick roll

    Rick roll5 годин тому

    Doja cat on live ig: being black is bad Also doja: making music vid with gucci mane

  17. Alish Khadgi

    Alish Khadgi5 годин тому

    We should love our natural body.

  18. Diamond Lopez

    Diamond Lopez4 години тому

    she doesn’t have any work done , stfu

  19. Son Of God

    Son Of God5 годин тому

    Doja KKKat is back ! 🔥🔥

  20. Mamtha Paul

    Mamtha Paul5 годин тому

    But her pants.... !!

  21. Rick roll

    Rick roll5 годин тому

    Canceled

  22. Hi BiTcH

    Hi BiTcH5 годин тому

    Trash

  23. Lathological

    Lathological5 годин тому

    Just like your existence.

  24. Sophie Hopper

    Sophie Hopper5 годин тому

    I LOVE THIS SM😭

  25. darcs1de

    darcs1de5 годин тому

    Кто от фокуса?

  26. Aileen Mojica

    Aileen Mojica5 годин тому

    Work it Doja ❤️❤️

  27. Samantha Lategan

    Samantha Lategan5 годин тому

    This is what happens when you half South African a combination of the best of all worlds XxX I am sooo DOJA Kitty CAT Crazy This song includes everything even got like old school funk to it YESS! Unconditional love to all who read this

  28. Star Star

    Star Star5 годин тому

    the song is a flop

  29. Roberto Castro

    Roberto Castro5 годин тому

    Stream whoppa sofia reyes y farina

  30. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  31. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  32. gd131

    gd1315 годин тому

    Doja Cat is what Cardi B thinks she is.

  33. Lathological

    Lathological5 годин тому

    Yolo

  34. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  35. Thomas Farmer

    Thomas Farmer5 годин тому

    2:44!?! That's less than 3 minutes! It seems we're going back to the 60ies when singles usually clocked in just under 3 minutes. Is that all the attention span (young) people have nowadays? Apart from the visuals, I recall nothing from the song. #forgettable

  36. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  37. Camden DuBois

    Camden DuBois5 годин тому

    Brooo I got one of those trending galaxy projectors on TikTok that you can play music on from SuperstarAroma.com and I’m gonna play this on it and vibe out

  38. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  39. N O

    N O5 годин тому

    nice

  40. Tequila Tequila

    Tequila Tequila6 годин тому

    If you feel useless, just think about Doja’s pants

  41. _0523 solleen 94

    _0523 solleen 946 годин тому

    캣또섹...

  42. Lukas VP26

    Lukas VP266 годин тому

    Who else recognizes how many times you have driven past that car in the background in gta 5?

  43. Thoi Phongsaphang

    Thoi Phongsaphang6 годин тому

    my thoughts on doja cat what dafuq? i aint no racist, its just preferences not a fan of dark skinned girls but to be honest she hot man like what the fuck she hot just shut up and look at her and appreciate it. the name doja cat itself is STUPID, but it perfectly fits with the artist so its not stupid its FUCKING AWESOME. rating for this thic MV them dance moves 60points the music 40points animation 40points if the score is 100 i would give her 140 im sold take my money ill buy your music ill listen to it, ill be your fan from now on.

  44. lore xd

    lore xd5 годин тому

    Who asked 😳

  45. Mar8bh Dizon

    Mar8bh Dizon5 годин тому

    Ok I'm annoyed with this self advertising guy in the reply section

  46. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  47. N O

    N O5 годин тому

    ok i understand you have your preferences but dark skin girls are beautiful. shes not darkskinned either btw

  48. Nathy Prado

    Nathy Prado6 годин тому

    Não sei oq essa mulher viu de bonito nessa roupa

  49. Future EZ

    Future EZ6 годин тому

    Only here for the tings if you know you know 😉

  50. soft punk

    soft punk6 годин тому

    doja cat's music sounds like recycled sub-par 2k's songs.what a fucking waste of sound

  51. N O

    N O5 годин тому

    if you dont like it leave you punk

  52. jentlehome

    jentlehome6 годин тому

    me when im lying:

  53. Bridget Bundle

    Bridget Bundle6 годин тому

    She never disappoints. Her videos are 💣

  54. Brave Artists

    Brave Artists6 годин тому

    I find this artist very confusing

  55. Mar8bh Dizon

    Mar8bh Dizon5 годин тому

    Ikr but in a good way. She's like a new artist in every mv

  56. Kyamuuuii ii

    Kyamuuuii ii6 годин тому

    So is nobody gonna talk about how they didnt credit the original artist that animated the scenes? credit to @Lu_Curie from twitter

  57. Mar8bh Dizon

    Mar8bh Dizon5 годин тому

    The animator was credited she was just confused on how the crediting process works she apologized later on.

  58. LaJay Baby

    LaJay Baby6 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-4Nm4pq-Tydg.html

  59. teenamazingsquad.

    teenamazingsquad.6 годин тому

    Is this the same woman that promised we would see tits if we put Say So on #1 only to get trolled? 🤔

  60. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  61. chile anyway so

    chile anyway so6 годин тому

    it was a joke lmaoo

  62. jentlehome

    jentlehome6 годин тому

    simp

  63. Maitry Chowdhury

    Maitry Chowdhury6 годин тому

    THIS VIDEO YESSSS

  64. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  65. Tshepo Aubrey

    Tshepo Aubrey6 годин тому

    Every morning I listen to this jaaaaaaam; what Doja Cat & Gucci Mane did on this song cannot be undone. I fucking love it

  66. • dawg •

    • dawg •6 годин тому

    Doja Cat- Woahh Dancing Sailor Moon And Dude You Rock That Outfit

  67. I sub to everybody Who subs to me

    I sub to everybody Who subs to me6 годин тому

    She twerked so I forgive her 💕

  68. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  69. LPS BlueRoses `

    LPS BlueRoses `6 годин тому

    1:14 WHAT IS THAT ANIME

  70. LPS BlueRoses `

    LPS BlueRoses `4 години тому

    Uhm..

  71. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  72. Deacon Wolfe

    Deacon Wolfe6 годин тому

    Degenerate music

  73. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  74. emerald

    emerald6 годин тому

    ok Deacon Wolfe

  75. Gideon Okwena

    Gideon Okwena6 годин тому

    I just relized that all of Dojas songs are TikTok songs

  76. Bastien

    Bastien6 годин тому

    Ah

  77. mae mae

    mae mae6 годин тому

    animation is like a winx character tries hard to be like anime kudos to the animator though

  78. Davide Wernstrung

    Davide Wernstrung6 годин тому

    This video looks cheap as hell

  79. ITZ WAVY23

    ITZ WAVY236 годин тому

    Where all the kkk members at

  80. Lathological

    Lathological5 годин тому

    This isn’t a place for that, also why are you asking where the kkk members are at? Like, are you trynna join

  81. Phoenix Power

    Phoenix Power6 годин тому

    Reminds me of Sailor moon! I like it

  82. Olivia Myat

    Olivia Myat6 годин тому

    I didn't come here bc of tik tok

  83. ayy lmao

    ayy lmao6 годин тому

    Love her but wtf is she wearing??

  84. Bryce Watts

    Bryce Watts6 годин тому

    I’m here for the ass

  85. Lathological

    Lathological5 годин тому

    Just, like my ex boyfriend, thank god I cheated on him with 20 guys

  86. Gabriel Osorio Andón

    Gabriel Osorio Andón6 годин тому

    I LIKE HOW HE SINGS, BUT I LIKE HOW ARIANA GRANDE SINGS

  87. Mathew Boban

    Mathew Boban5 годин тому

    uareporter.net/v/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-CJcE_9Kc3tY.html

  88. ursula Seo

    ursula Seo6 годин тому

    I luv you😍

  89. hungrychance14

    hungrychance146 годин тому

    Between the Sheets - Isley Brothers instrumental has stood the test of time. They keep remixing that joint.

  90. 벌룬후장

    벌룬후장7 годин тому

    Ya 여기한국in 없냐,,, 저 옷 볼때마다 중국 애기들 똥꼬만 도려놓은 옷같-A!!!!! 그리고 누가 도자캣한테 세일러moon보여줬냐,,,아니,,,이 애매한 일본감성+부담스러운 엉동이 조합,,,유교걸에게,,,위험하다,,

  91. Ms. Keisha

    Ms. Keisha7 годин тому

    Doja's ass is so thicc its got wrinkles- (yes thats a good thing)

  92. noaplayz

    noaplayz7 годин тому

    At this point why does she even wears clothes xD

  93. Vanessa Bhowanibhik

    Vanessa Bhowanibhik7 годин тому

    She's pretty

  94. Vanessa Bhowanibhik

    Vanessa Bhowanibhik7 годин тому

    She's pretty

  95. jon bellion

    jon bellion7 годин тому

    kinda disturbed by backup dancers mask.

  96. Marilyn Lira

    Marilyn Lira7 годин тому

    This video is sooo satisfying

  97. Kirko _DTC

    Kirko _DTC7 годин тому

    I like good bread and I like good head

  98. Amarria Barnes

    Amarria Barnes7 годин тому

    CANCELLEDDDDDD

  99. Lathological

    Lathological5 годин тому

    Saying cancel ain’t gonna do anything luv 😍😍💕💕

  100. Zeyad Hesham

    Zeyad Hesham7 годин тому

    Nicki Minaj felt jealous

  101. Fatma Nuriyeva

    Fatma Nuriyeva7 годин тому

    I LOVE HER ''SHE IS SO SWEET''

  102. Steven B.

    Steven B.7 годин тому

    Black and Brown women are the best looking women.

  103. Eloise Seccombe

    Eloise Seccombe7 годин тому

    Stormtrooper? XD Shes so pretty that it hurts my face ;-;

  104. KrisC shops

    KrisC shops7 годин тому

    The end! Yaaaassss!

  105. sophie

    sophie7 годин тому

    the "we aint forget" bitches be the first one that be watching 😒

  106. Lathological

    Lathological5 годин тому

    PeriodT 💅🏻

  107. memo Ordonez

    memo Ordonez7 годин тому

    This about to be ass Gucci mane is in it

  108. ella zo -

    ella zo -7 годин тому

    y’all saying the rumours are fake when there’s literally videos backing up her cancellation. but nice video, 10/10! 🤝

  109. Bob

    Bob7 годин тому

    I like it. I like it. I like it Tha tha tha that's my shit 😝

  110. Blades

    Blades7 годин тому

    Bob just stop.

  111. Bob

    Bob7 годин тому

    "Do it like that and I'll repay it" nasty Doja let's gooooo, and that split in the end of the vid is smth else 😋

  112. Marcos Aguilar

    Marcos Aguilar7 годин тому

    I sort of wish Gwen Stefani would make a song with her. Two unique female pop artists👌🏻