Marlon Wayans Gets Played By Justina Valentine 😂 | Wild 'N Out | #Wildstyle

КОМЕНТАРІ

  1. C E.

    C E.10 годин тому

    That's his relative😂😂😂

  2. Natasha Makumbe

    Natasha MakumbeДень тому

    DC facial expression when clip going in 😂😂😂

  3. UGGZ GAMERZ

    UGGZ GAMERZДень тому

    How can i watch new episodes in the UK?

  4. Roddy Rod

    Roddy RodДень тому

    Clips forgot he was on Wild n Out!

  5. Enok Nivlac

    Enok NivlacДень тому

    I skip through the beginning so I dead thought Nick was a random guy with vitiligo💀

  6. Quay Wognum

    Quay WognumДень тому

    Remember back in the day on seasons 1 to 3 they said nick looks like a bootlegged Marlon Wayans

  7. Envyy Binti

    Envyy Binti2 дні тому

    “That’s his relative” 😭😭😭

  8. Fábio Santos

    Fábio Santos2 дні тому

    That beat is absolute trash

  9. UN normalized

    UN normalized2 дні тому

    Lol Clips took the filter off and started going dumb

  10. KaShari Williams

    KaShari Williams2 дні тому

    GOD DAMN, CLIPS!🔥 BATTLE RAPPING FLASHBACKS!

  11. brittney williams

    brittney williams2 дні тому

    He know damn well it wasn't close...Red obviously won😂😂🤣🤣😪

  12. Harmonys world

    Harmonys world2 дні тому

    Justina real funny she my favorite girl there

  13. Reiss Davis

    Reiss Davis2 дні тому

    Oh sh*t Clips went off. Somebody come get they mans hahaha!!

  14. alithegreat2188

    alithegreat21882 дні тому

    don’t make me pull up with the semi if this was South Park I’ll kill your whole squad like it’s Kenny ~ straight bars lol Charlie Clips got me hype lol

  15. lisa wilson

    lisa wilson2 дні тому

    Clips wasn’t playin no games😂😂💯

  16. Christian Gonzales

    Christian Gonzales2 дні тому

    What episode is this??

  17. Vain - Zeda

    Vain - Zeda3 дні тому

    I have to explain that to my daddy gahdamn

  18. Princess The HairSavior

    Princess The HairSavior3 дні тому

    Damn Clips when hard 💀💀💀💀🤣🤣🤣🤣

  19. Veronica Buckley

    Veronica Buckley3 дні тому

    I need to get Liza koshy on Wallin out

  20. Avvid-A

    Avvid-A3 дні тому

    Damn Clips 3-0 my guy spazzed out !

  21. Prince Jaiden

    Prince Jaiden3 дні тому

    King is only on the show cause he is nicks brother

  22. Ianna Russell

    Ianna Russell3 дні тому

    It’s always “real close” 🤣

  23. samilton87

    samilton873 дні тому

    Wild out actually getting better. I would have loved if if he had the whole Wayan’s family for the black squad

  24. somtooo

    somtooo3 дні тому

    Clips went battle mode on his ass

  25. Dessy Turner

    Dessy Turner4 дні тому

    2:17 here we go

  26. Morgan Christie

    Morgan Christie4 дні тому

    Justinas face while clips was going off was me

  27. Patrick Munoz

    Patrick Munoz4 дні тому

    Nick a fool for saying am gonna have to tell my daddy 😂😂

  28. PauloDybala Juventus21

    PauloDybala Juventus214 дні тому

    Fat guy was killing the entire team then they stopped him😖

  29. P. Regan

    P. Regan4 дні тому

    Clips thought he was back on the URL stage!!!

  30. Shadow Shadow

    Shadow Shadow12 годин тому

    Rookies vs vets out here Killin pgs

  31. Money Love

    Money Love4 дні тому

    Why bsimone did him like that😭💯🔥😩

  32. Titus Graham

    Titus Graham4 дні тому

    Clips went full battle rap mode. He was about murk da whole squad 😂😂😂

  33. Fardosa Ali

    Fardosa Ali4 дні тому

    Much love from Kenya!!

  34. Ramona

    Ramona4 дні тому

    1:57 justina’s face while looking at nick😂

  35. Brooke Rice

    Brooke Rice5 днів тому

    Shawn???? Any other Wayans & I might have believed you Justine

  36. ryzahara06

    ryzahara065 днів тому

    Legend has it Charlie Clips is still roasting nick cannons lil brother...and plans to put some bbq sauce on dat ass in bout 2more hrs lol

  37. Semaj Quincy

    Semaj Quincy5 днів тому

    They need crank Lucas on the show💯 it would be fye af if Crank & Clips went at it🔥🔥🔥🔥

  38. Lost KingXxx

    Lost KingXxx5 днів тому

    Wtf Is A Pizza Spatula😂

  39. JayyRivera TV

    JayyRivera TV5 днів тому

    "Hold on that's his relative" 😂

  40. Dale Coleman

    Dale Coleman5 днів тому

    "Im about to kill they whole squad like they're kenny" barz

  41. Fahad Ali

    Fahad Ali5 днів тому

    What was nicks brothers diss half of it got bleeped out

  42. Devon Shiver

    Devon Shiver5 днів тому

    Aye Chico that outfit killed em bruh 💯💯 and that ring is 🔥🔥🔥🔥! H

  43. Makenley Shirosagi

    Makenley Shirosagi5 днів тому

    I thought this show was just playing around clips didn't have to snap like that

  44. Elijah Diggs

    Elijah Diggs5 днів тому

    AYO Charlie Clips forgot where he was he was finna smack on some hot 97 and Smack type time 😭🔥🔥

  45. Suehayla Funny

    Suehayla Funny5 днів тому

    👑👑👑👑👑👑👑

  46. Suehayla Funny

    Suehayla Funny5 днів тому

    Me:👑👑👑👑👑👑👑We going Wild n out😂😂♥️😀🤣😀🤣😀☺️☺️😍😜🙂😗😂😗😅😗🙃

  47. Suehayla Funny

    Suehayla Funny5 днів тому

    They all broke it up like clips acting he was really finna do something 😂😂🤣😂😂👋😀😀😜😜😊😊😅☺️☺️😚😚😋😂😂What if the actually fought and everywas fighting and trying to break it up that would be crazy 😂😂😀😂☺️🤣🤣🤣🤣🤣😃🤣😀♥️♥️♥️♥️😂♥️

  48. Suehayla Funny

    Suehayla Funny5 днів тому

    Clip and and them looks so serious.😂😂😂😂 look at hit man face

  49. Ask to seduce Miss

    Ask to seduce Miss5 днів тому

    😂kenny always dies

  50. SwitchFlight

    SwitchFlight5 днів тому

    "If this is south park im bouta kill your whole squad like dey kenny" dayummmmm 🔥🔥🔥🔥😳

  51. noah saunders

    noah saunders5 днів тому

    This almost got set on fire whew nick had to save em quick good gosh yeah don’t wake up that Charlie clip man nick brother ain’t gone handle it

  52. less kiss

    less kiss5 днів тому

    Clips face at 1:36, and then they had know that Nicks little brother had fucked up! 🤣🤣🤣🤣😭😭😭